مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-04سياسي

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام عزاداری نیمه خرداد


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم: رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در آیین های عزداری نیمه خرداد در قم ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس عالی پور عصر جمعه در جلسه هماهنگی مراسم 14 خرداد و 15 خرداد گفت: با توجه به خاموشی های اخیر باید تلاش شود در این چند روزه تعطیل ضمن رعایت صرفه جویی توسط شهروندان، آمادگی لازم در تأمین آب و برق فراهم باشد.

معاون استاندار تصریح کرد: در جهت کنترل مصرف باید لامپ های کم مصرف جایگزین لامپ های پرمصرف در مساجد و حسینیه ها شود تا صرفه جویی خوبی را شاهد باشیم.

عالی پور افزود: راهکارهای کاهش سوخت باید در این ایام و با توجه به افزایش دمای هوا مورد توجه همه سازمان ها و ادارات و خانواده ها باشد تا بتوانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی نیز در آمادگی باشند تا مساله کوچکی به دلیل عدم تدبیر به بحران تبدیل نشود و بتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم به ویژه مساجد و حسینیه ها نیز مدیریت لازم را در کاهش مصرف داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: در شرایطی هستیم که باید نسبت به شیوع کرونا توجه ویژه ای داشته باشیم، براین اساس برنامه های نیمه خرداد حضوری نیست و به شکل های مختلف به خصوص از طریق فضای مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام عزاداری نیمه خرداد

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام عزاداری نیمه خرداد