مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-04سياسي

کشف احتکار مواد اولیه دارو توسط سربازان گمنام امام زمان (ع)


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ از کشف احتکار مواد اولیه دارو توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) در این شهرستان خبر داد.

- در خصوص کشف و پلمب انبار غیرمجاز مواد اولیه دارو توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان چهارباغ اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی از وجود یک انبار غیرمجاز و با بررسی های اولیه به صورت میدانی و حضور در محل، وجود انبار مواد اولیه و غیرمجاز دارو در محل محرز شد.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های به عمل آمده و اطمینان حاصل، هماهنگی های لازم با مراجع ذی صلاح انجام شد، تصریح کرد: سپس با دستور سریع دادستان و با حضور معاونت غذا و دارو و همچنین سازمان تعزیرات، سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد منطقه شدند و نسبت به پلمب انبار یادشده اقدام کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ خاطرنشان کرد: فعلاً در این رابطه دستگیری انجام نشده و پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال و حکم نهایی از سوی قاضی پرونده اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ارزش ریالی اموال کشف شده محرز نشده، اما به گفته معاونت غذا و دارو، به جهت اینکه داروها وارداتی و خیلی گران هستند از ارزش ریالی بالایی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار مواد اولیه دارو توسط سربازان گمنام امام زمان (ع)

کشف احتکار مواد اولیه دارو توسط سربازان گمنام امام زمان (ع)