مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-04سياسي

انگیزه اصلی آیت الله رییسی تغییر وضعیت موجود به نفع مردم است


رییس ستاد مردمی اقوام و مذاهب آیت الله رییسی گفت: انگیزه اصلی آیت الله رییسی برای ورود به عرصه رقابت در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، - تغییر وضعیت موجود به نفع مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حامد علم الهدی عصر جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در محوطه پیاده راه عالی قاپوی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هر یک از کاندیداها در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پا به عرصه رقابت گذاشته اند که اصلی ترین انگیزه کاندیدای انقلابی و مردمی این دوره، آیت الله رییسی تغییر وضع موجود به نفع مردم است.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم اردبیل در مراسم ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی اشاره و اذعان کرد: با حضور حداکثری مردم آیت الله رییسی را در حمایت از قشر مستضعف و محروم جامعه حمایت خواهیم کرد.

آیت الله علم الهدی گفت: آیت الله رییسی هم در قوه قضاییه و هم در زمانی که در آستان قدس رضوی بود از نزدیک با مردم ارتباط داشت و در راستای حل مشکلات قشر محروم جامعه تلاش می کرد و مردم شاهد خدمات بی نظیر وی بودند.

در پایان این مراسم ضمن سخنرانی حجت الاسلام شیخ رحیم مؤذن اردبیلی، علیرضا اسفندیاری مداح اهل بیت اردبیل به ذکر مصائب اهل بیت پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه اصلی آیت الله رییسی تغییر وضعیت موجود به نفع مردم است

انگیزه اصلی آیت الله رییسی تغییر وضعیت موجود به نفع مردم است