مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-04سياسي

ملت ایران در 28 خردادماه بار دیگر عظمت خود را نشان خواهند داد


نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: ملت ایران در 28 خردادماه بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که ملت همیشه در صحنه هستند.

- ، حجت الاسلام علی شیرازی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل با شاره به انتخبات شزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: ملت ایران در 28 خرداد بار دیگر عظمت و بزرگی خود را در منصه ظهور خواهد گذاشت و بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کردند برای اقتدار و عزت ایران اسلامی همواره در صحنه هستند، افزود: ملت ایران بر خلاف تلاش های مذبوحانه و رذیلانه دشمنان بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای، صلابت، بصیرت، عزت و عظمت خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.

شیرزای با تاکید بر اینکه دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند، افزود: 28 خرداد جاری، یک بار دیگر شور و شعور ملت ایران، انتخاباتی را رقم خواهد زد که دشمنان انگشت به دهان و سخت متحیر شوند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: دشمنان یقین بدانند که با جنگ، تهدید، تحریم، توطئه و فتنه گری، نمی توانند مردم آگاه و بصیر ایران را دلسرد و مایوس کرده و شکست بدهند و امروز قدرت ملت ایران آنچنان عظیم است که این اقتدار و توانایی موجبات ترس و واه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در 28 خردادماه بار دیگر عظمت خود را نشان خواهند داد

ملت ایران در 28 خردادماه بار دیگر عظمت خود را نشان خواهند داد