مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 22:552021-06-04سياسي

امام راحل با فرهنگ و منش خود جوانان را وارد صحنه کردند


کار بزرگ امام راحل این بود که با فرهنگ، رفتار و منش خود جوانان را وارد صحنه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، اسماعیل قاسم پور جمعه شب در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا، رزمندگان و ایثارگران و با حضور عنوان کرد و افزود: دوشنبه سوم خردادماه سال 1361 خرمشهر آزاد شد و وقتی وارد خرمشهر شدیم، عراقی ها نوشته بودند آمدیم که بمانیم ؛ اما رزمندگان ما نگذاشتند که رویایشان به حقیقت تبدیل شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: اما کار بزرگ امام راحل این بود که فرهنگ، رفتار و منش ایشان، جوانانی را وارد صحنه کرد که 34 روز ارتش تا دندان مسلح عراق را که از شلمچه تا ورودی خرمشهر بدون مشکل آمدند را در پل نو و نهر عریض زمین گیر کرد.

قاسم پور اضافه کرد: چهارم آبان ماه سال 1359، شهید جهان آرا بین رزمندگان جمله ای تاریخی گفت که اگر شهر سقوط کرد، اشکال ندارد، مراقب باشید، ایمانتان سقوط نکند.

وی با بیان اینکه در خرمشهر رزمندگان با علم به عدم موفقیت و پیروزی ایستادند و به وظیفه خود عمل کردند، گفت: 19 ماه عراقی ها خرمشهر را اشغال کردند و همه به عراق کمک کردند که خرمشهر سقوط نکند.

این رزمنده و فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه امام راحل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد ، افزود: امام خمینی (ره) فتح خرمشهر را فتح ارزش ها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل با فرهنگ و منش خود جوانان را وارد صحنه کردند

امام راحل با فرهنگ و منش خود جوانان را وارد صحنه کردند