مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 23:052021-06-04اجتماعي

جهادی ها برای ایرانشهری ها یک مدرسه کوچک ساختند+عکس


مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) گفت: اعضای گروه ما مدرسه ای دو کلاسه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایرانشهر احداث کردند.

- علیرضا گزمه، مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س)  در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از افتتاح یک مدرسه دو کلاسه در روستای محروم و صعب العبور چاه قزلباش بخش بزمان از توابع شهرستان ایرانشهر با کمک های مردمی خبر داد و اظهار داشت: این مدرسه به نام مبارک حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها نام گذاری شد.

ساخت مدرسه ای دو کلاسه با کمک های مردمی در شهرستان ایرانشهر وی افزود: این مدرسه توسط گروه جهادی حضرت ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها و از راه کمک های مردمی در یکی از روستاهای دورافتاده و محروم شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان ساخته شد و در تاریخ 31 اردیبهشت ماه به بهره برداری رسید.

گزمه با اشاره به اینکه این مدرسه در مساحت 42 مترمربع ساخته شد و دارای دو کلاس برای بهره مندی 22 دانش آموز پایه های اول تا ششم دبستان است، تصریح کرد: پیش از آن، مدرسه قدیمی روستا، ساختمانی قدیمی و فرسوده بود که امکان تخریب و آسیب جانی برای دانش آموزان در آن وجود داشت که با همت اعضای جهادی گروه ما، ساختمان جدید بنا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادی ها برای ایرانشهری ها یک مدرسه کوچک ساختند+عکس

جهادی ها برای ایرانشهری ها یک مدرسه کوچک ساختند+عکس