مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-05سياسي

آماده سازی بیش از 2 هزار صندوق الکترونیکی برای انتخابات در کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه تعداد صندوق های الکترونیک اخذ رای را 2 هزار و 65 عدد اعلام کرد و گفت: روند آموزش یک هزار و 314 نفر از کارکنان صندوق های الکترونیک اخذ رای در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین تمهیدات صورت گرفته در بحث انتخابات 1400 در شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود که روند آموزش یک هزار و 314 نفر از کارکنان صندوق های الکترونیک اخذ رای در حال انجام است.

وی به جزء قرائت و شمارش آرا، 24 مرحله از انتخابات ریاست جمهوری هم به صورت الکترونیکی برگزار می شود، افزود: 721 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه آرای مردم را با همکاری 15 هزار نفر جمع آوری خواهد کرد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: 458 شعبه از این تعداد مخصوص شهر کرمانشاه است که 446 شعبه به صورت ثابت و 12 شعبه نیز به صورت سیار آرای مردم را اخذ می کنند.

وی تعداد صندوق های الکترونیک اخذ رای را 2 هزار و 65 عدد اعلام کرد و گفت: علاوه بر صندوق های الکترونیکی اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، صندوق هایی نیز برای رأی گیری دستی تحویل شعب اخذ رای می شود تا در صورت بروز مشکلی امکان رای دادن دستی همانند ریاست جمهوری وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بیش از 2 هزار صندوق الکترونیکی برای انتخابات در کرمانشاه

آماده سازی بیش از 2 هزار صندوق الکترونیکی برای انتخابات در کرمانشاه