مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-05سياسي

تملک و اخذ سند رسمی 40 هزار متر مربع از اراضی واقع در عرصه قلعه تاریخی بختک لیلان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تملک و اخذ سند رسمی 40 هزار متر مربع از اراضی واقع در عرصه قلعه تاریخی بختک لیلان طی سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده در جلسه هیات راهبردی پایگاه ملی میراث فرهنگی محوطه قلعه بختک لیلان که برای بررسی وضعیت و اقدامات انجام گرفته در راستای حفاظت و صیانت از این قلعه تاریخی برگزار شد، از تملک و اخذ سند رسمی 40 هزار متر مربع از اراضی واقع در عرصه و حوزه فرهنگی قلعه بختک طی سال 99 خبر داد و  اظهار داشت: همچنین در راستای عملیات حفاظتی این قلعه تاریخی، اقداماتی نظیر مرمت و احیاء برج و باروی قلعه انجام شد، همچنین در راستای اهداف حفاظتی و باستان شناسی این منطقه، طی سال جاری مطالعات و کاوش های باستان شناسی در قلعه بختک لیلان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه تجهیز دفتر حفاظت و حراست  پایگاه، نقشه برداری املاک واقع در عرصه، مرمت و تعمیر ساختمان حفاظت و حراست پایگاه را از دیگر اقدامات انجام شده طی سال 99 عنوان کرد.

حمزه زاده گفت: در ادامه اقدامات اجرایی و حفاظتی از قلعه تاریخی بختک لیلان برنامه های پیشنهادی سال 1400  مطرح و موضوعات در ابعاد مختلف مورد بررسی کارشناسی  قرار گرفت تا تصمیمات لازم در دستورکار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک و اخذ سند رسمی 40 هزار متر مربع از اراضی واقع در عرصه قلعه تاریخی بختک لیلان

تملک و اخذ سند رسمی 40 هزار متر مربع از اراضی واقع در عرصه قلعه تاریخی بختک لیلان