مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-05اجتماعي

وجود دو گودال 6 متری در تالاب آق گل/ مردم مراقب باشند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر با اشاره به وجود دو گودال با عمق تقریبی 6 متری در تالاب آق گل گفت: با توجه به ارتفاع و مشخص نبودن محل گودال ها خطر غرق شدگی بسیار زیاد است بنابراین مردم تا زمان مشخص شدن وضعیت در این منطقه حضور پیدا نکنند.

- عباس نجاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه با توجه به کاهش بارندگی، آب تالاب فصلی آقگل کاهش یافته است اظهار کرد: وسعت کلی تالاب 830 هکتار است.

وی افزود: آبگیری تالاب با میزان بارندگی سالانه ارتباط مستقیم دارد به طوری که بارش باران، ذوب برف، رودخانه شراء و قره چای، آب زیرزمینی و رواناب های سطحی منابع اصلی تأمین کننده آب آن هستند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر با بیان اینکه طبق آخرین بازدیدها گونه مختلفی از پرندگان از جمله فلامینگوها در تالاب مشاهده شده اند گفت: با توجه به فصل جوجه آوری پرندگان ورود به تالاب تا آخر خردادماه ممنوع است.

وی  از دوستداران محیط زیست درخواست کرد در این فصل از دست زدن به لانه و یا جوجه پرندگان خودداری کنند زیرا این امر باعث مرگ جوجه ها و یا جدا شدن مادر از آنها خواهد شد.

نجاری تصریح کرد: با توجه به اینکه این تالاب به عنوان یک منطقه خوش آب و هوا و یک منطقه گردشگری محسوب می شود بسیاری از افراد برای تفریح  و یا پیاده روی در کنار تالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود دو گودال 6 متری در تالاب آق گل/ مردم مراقب باشند

وجود دو گودال 6 متری در تالاب آق گل/ مردم مراقب باشند