مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-05سياسي

دعوت سخنگوی ستاد مهرعلیزاده از مردم برای حضور مسئولانه در پای صندوق های رای


سخنگوی ستاد مرکزی محسن مهرعلیزاده در بیانیه ای با اشاره به اینکه برخی افراد در تریبون های رسمی عدم مشارکت را بی اهمیت می دانند، عنوان کرد: انتخابات سیزدهم نیز سریع تر از آنچه که فکر می کنید به پایان خواهد رسید اما اثراتش فراتر از 4 سال بر سرنوشت و زندگی .

- سخنگوی ستاد مرکزی محسن مهرعلیزاده در بیانیه ای با اشاره به اینکه برخی افراد در تریبون های رسمی عدم مشارکت را بی اهمیت می دانند، عنوان کرد: انتخابات سیزدهم نیز سریع تر از آنچه که فکر می کنید به پایان خواهد رسید اما اثراتش فراتر از 4 سال بر سرنوشت و زندگی ما و فرزندانمان تاثیر خواهد نهاد و این زنگ خطری است که نباید آن را دست کم پنداشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تاجرنیا سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بیانیه ای خطاب به مردم ایران نوشت: نگرانی های فراوان همه ما و شما؛ از اوضاع پیچیده و پر تلاطم کشور عزیزمان ایران، که رو در رو با انباشتی از بحران هایی است که بسیاری از آن ها قابل اجتناب است، ضرورت تامل، تفکر و همراهی بیشتر همه ما را می طلبد.

وی افزود: این برهه از تاریخ، متفاوت است؛ زمانی است بس مغتنم، این بار نه برای انتخاب بین بد و بدتر، بلکه برای مشخص شدن تکلیف نهایی و پایانی! نحوه رسیدگی به صلاحیت نامزدها همانند برادران و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سخنگوی ستاد مهرعلیزاده از مردم برای حضور مسئولانه در پای صندوق های رای

دعوت سخنگوی ستاد مهرعلیزاده از مردم برای حضور مسئولانه در پای صندوق های رای