مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-05پزشكي

61 هزار و 832 دز واکسن کووید19 در گلستان تزریق شد


مدیرگروه پیشگیری از بیماری واگیر مرکز بهداشت استان گلستان از تزریق 61 هزار و 832 دز واکسن «کووید19» به گروه های هدف در این استان خبر داد.

- علی باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون تعداد 61 هزار و 832 دز واکسن کووید19 به گروه های هدفی که از اولویت برخوردار هستند در استان گلستان تزریق شد.

وی از واکسیناسیون افراد مسن در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: تزریق واکسن کووید19 در استان گلستان همچنان ادامه دارد و اکنون واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا در حال انجام است.

* مردم پس از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت با داشتن کارت ملی به مراکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه کنند مدیرگروه پیشگیری از بیماری واگیر مرکز بهداشت استان گلستان ابراز کرد: کسانی که واکسن کرونا را دریافت کردند می توانند پس از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تجمیع واکسیناسیون در سطح استان گلستان مراجعه کنند.

باقری با تاکید بر اینکه شهروندان گلستانی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: با حفظ پروتکل بهداشتی و زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

وی رفتن به مسافرت را یکی از عوامل بروز کووید 19 برشمرد و اظهار کرد: شهروندان گلستانی سعی کنند از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 هزار و 832 دز واکسن کووید19 در گلستان تزریق شد

61 هزار و 832 دز واکسن کووید19 در گلستان تزریق شد