مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-05ورزشي

لیگ فوتسال روستایی در کرمانشاه برگزار می شود


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از برگزاری لیگ فوتسال در روستاهای کرمانشاه خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از برگزاری لیگ فوتسال در روستاهای کرمانشاه خبرداد.

زهرا کشتمند در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های چند جانبه والیبال جام اورامانات در استان اظهارکرد: حدود یکی دوماه پیش به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ریزی هایی را برای برگزاری یک دوه رقابت های والیبال و فوتسال در سطح استان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در نهایت با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در برخی از شهرستان های استان امکان برگزاری این برنامه در همه شهرستان ها فراهم نشد و تنها توانستیم در منطقه اورامانات که کمی شرایط از نظر شیوع کرونا بهتر بود و فقط در رشته والیبال این رقابت ها را برگزار کنیم.

رییس هیات ورزش روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: این رقابت ها در سطح دهستان های چهار شهرستان روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه در منطقه اورامانات شروع و تیم های برتر به مرحله بعد که در سطح بخش بود راه یافتند و در پایان هم رقابت ها در سطح شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری رقابت های فوتسال، گفت: هرچند امکان برگزاری رقابت های فوتسال در این مدت فراهم نشد، اما بنا داریم تا آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتسال روستایی در کرمانشاه برگزار می شود

لیگ فوتسال روستایی در کرمانشاه برگزار می شود