مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-05سياسي

نتیجه انتخابات 1400 تاثیری بر مذاکرات وین خواهد داشت؟/ تحلیل یک استاد دانشگاه


نادر انتصاراستاد ممتاز علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی در خصوص احتمال ادامه مذاکرات در دولت آینده، گفت: گرچه ایران گفته بود که مایل به مذاکرات فرسایشی نیست ولی اگر نظام ایران به این نتیجه برسد که امیدی به مذاکرات وین دارد این مذاکرات را ادامه خواهد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، استاد ممتاز علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی در خصوص موانع بر سر احیای برجام گفت: دولت بایدن کنگره و بخصوص سنا را در مورد احیای برجام قانع نکرده است و مخالفان برجام و مخالفان ایران در سنای آمریکا در اکثریت کامل هستند.

نادر انتصار در پاسخ به این سوال که پنجمین دور از گفت وگوهای وین حول کمیسیون مشترک برجام در حالی از هفته گذشته آغاز شده که امیدواری ها مبنی بر توافق ایران و آمریکا درباره احیای برجام و پایان احتمالی مذاکرات در وین است.

ایران، آمریکا و سایر کشورهای عضو برجام در چه مسیری قرار دارند، گفت: اگر منظور شما این است که احتمال حل و فصل تمام اختلافات برجامی ایران و آمریکا بعد از پنجمین دور از گفت وگوهای وین وجود دارد، من از ابتد امیدی نداشتم.

از طرف ایران اطلاعات مهمی در این مورد برای استفاده عموم منتشر نشده است و آنچه مقامات آمریکایی تا کنون گفته اند نشان نمی داد که دور پنجم آخرین دور از مذاکرات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات 1400 تاثیری بر مذاکرات وین خواهد داشت؟/ تحلیل یک استاد دانشگاه

نتیجه انتخابات 1400 تاثیری بر مذاکرات وین خواهد داشت؟/ تحلیل یک استاد دانشگاه