مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-05سياسي

نگرانی مردم بسطام از آلایندگی شرکت سیمان شاهرود


شهردار بسطام با اشاره به نگرانی مردم این شهر نسبت به آلایندگی شرکت سیمان شاهرود گفت: با توجه به قرارگیری باغ های مردم بسطام در محیط پیرامونی این شرکت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بسطام، در پی درخواست شهردار بسطام از فرمانداری شهرستان شاهرود در خصوص بررسی وضع آلایندگی شرکت سیمان شاهرود، صبح امروز نشستی بین شهردار بسطام، نمایندگان این شرکت و کارشناسان محیط زیست برگزار شد.

محمد سلیمان پور، شهردار بسطام از نگرانی های مردم نسبت به وضع آلایندگی شرکت سیمان شاهرود گفت و افزود: با توجه به قرارگیری بخش بزرگی از باغ های مردم بسطام در محیط پیرامونی این شرکت، باید دغدغه آلایندگی آن به صورت حداکثری برطرف شود.

مدیر واحد HSE شرکت سیمان شاهرود نیز در این نشست ضمن تأکید بر پایش مستمر و آنلاین عملکرد این شرکت توسط واحدهای نظارتی، از مسؤولیت اجتماعی شرکت سیمان گفت و افزود: شرکت سیمان شاهرود چندین سال متوالی لوح تقدیر صنعت سبز در استان سمنان را دریافت کرده و جزو معدود شرکت های حوزه تولید سیمان است که جزو صنایع سبز کشور محسوب می شود.

رمضانعلی گراییلی اظهار کرد: شرکت سیمان شاهرود از ابتدای فعالیت تاکنون حدود دو هزار میلیارد ریال صرف هزینه های مترتب بر حفاظت برابر آلودگی هوا و خرید بگ فیلترها، الکتروفیلترها، بگ هاوس و سایر تجهیزات حفاظتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مردم بسطام از آلایندگی شرکت سیمان شاهرود

نگرانی مردم بسطام از آلایندگی شرکت سیمان شاهرود