مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-05اقتصادي

کمک 58 میلیارد تومانی خیرین در مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی یک سال گذشته بیش از 58 میلیارد تومان کمک های مردمی از طریق 131 مراکز نیکوکاری جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است که در حال حاضر تعداد این مراکز در استان به 137مرکز افزایش یافته است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات در خانواده هاست و در این راستا اقدامات گسترده و حمایت های متعددی برای توانمندسازی خانواده های مددجویان انجام می شود.

وی ایجاد مراکز نیکوکاری را از اقدامات مهم و اثر بخش کمیته امداد استان عنوان کرد و افزود: این مراکز در  مساجد و دستگاه های اجرایی تشکیل می شود که یکی از مهمترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آن توسط مردم است به طوری که جمع آوری کمک ها و توزیع آن به صورت کامل توسط خود آنها با رعایت کرامت انسانی انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 58 میلیارد تومان کمک های مردمی از طریق 131 مراکز نیکوکاری جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده که در حال حاضر تعداد این مراکز در استان زنجان به 137مرکز افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه مراکز نیکوکاری با ایجاد انسجام، وحدت حرکت می کنند، افزود: برون سپاری پرونده های مددجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 58 میلیارد تومانی خیرین در مراکز نیکوکاری

کمک 58 میلیارد تومانی خیرین در مراکز نیکوکاری