مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-05بين الملل

رییس کنست دوشنبه تشکیل دولت تناوبی لاپید- بنت را اعلام می کند


رییس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد، روز دوشنبه پیروزی رییس حزب آینده ای هست در تشکیل دولت چرخشی میان خود و رییس حزب یمینا را اعلام خواهد کرد؛ - رییس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد، روز دوشنبه پیروزی رییس حزب "آینده ای هست" در تشکیل دولت چرخشی میان خود و رییس حزب یمینا را اعلام خواهد کرد؛ گامی که زمینه را برای تصویب یک ائتلاف دولتی جدید فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تایمز اسراییل، یاریو لوین، رییس کنست گفت، براساس چارچوب زمانی تعیین شده در قانون اساسی، جلسه ای برای رای دادن به تشکیل دولت مشخص می شود.

وی از یاییر لاپید، رییس حزب آینده ای هست و نفتالی بنت، رییس حزب یمینا خواست، توافقنامه های مربوط به دولت ائتلافی را ارائه دهند و گفت: لازم است که در مورد جزییات توافقنامه ها بحث عمومی انجام شود تا نمایندگان قبل از رأی گیری از ماهیت دولت مطلع شوند.

وبسایت واینت صهیونیستی نیز نوشت، با وجودی که لوین در جلسه نخست پس از پیروزی لاپید، تشکیل ائتلاف دولتی را به اطلاع کنست خواهد رساند اما هنوز زمانی برای برگزاری جلسه رای اعتماد به این دولت تعیین نشده است .

در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و رییس حزب لیکود تلاش دارد مانع از تشکیل دولت جدید شود، فراکسیون تغییر که ائتلاف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کنست دوشنبه تشکیل دولت تناوبی لاپید- بنت را اعلام می کند

رییس کنست دوشنبه تشکیل دولت تناوبی لاپید- بنت را اعلام می کند