مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-05سياسي

نیروی معنوی امام خمینی (ره)؛ عامل اطمینان بخش پیروزی حق


نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: امام خمینی (ره) با نیروی معنوی و توسل به قدرت لایزال الهی اطمینان به پیروزی حق علیه باطل داشت.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: امام خمینی (ره) با نیروی معنوی و توسل به قدرت لایزال الهی اطمینان به پیروزی حق علیه باطل داشت.

حجت الاسلام علی شیرازی، شامگاه جمعه، (14 خردادماه) در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد که در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل دارای شخصیت عظیم النفسی بود و همواره در برابر دشمنان قوی و بااراده ایستادگی می کرد.

ایشان نفس خود را از هوای نفس پالایش کرده بود و کسی که با تهذیب نفس خود به سوی خدا هجرت کند، دل او خانه خدا می شود و قلب او آرام می گیرد.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار امام خمینی (ره) الهی بود و در همه ابعاد زندگی اخلاص داشت، عنوان کرد: امام می دانست که در راهی که آغاز کرده است، دشمنان علیه هدف، آرمان و راه او صف آرایی می کنند، اما اطمینان داشت کسی که در برابر ظالم بایستد قطعا در برابر حق بر باطل پیروز خواهد شد.

حزب الله کسانی هستند که دارای پشتوانه فکری الهی بوده و باتقوا، صبور و مقام اند و این ملت و امت حزب اللهی ولایت امام را پذیرفتند و در کنار ایشان باطل را سرنگون کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی معنوی امام خمینی (ره)؛ عامل اطمینان بخش پیروزی حق

نیروی معنوی امام خمینی (ره)؛ عامل اطمینان بخش پیروزی حق