مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-05اقتصادي

جزییات جدید از نحوه آبیاری اراضی 46 هزار هکتاری دشت سیستان


مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی از ایجاد، استقرار و توانمندسازی نظام های بهره برداری در حوزه عملیاتی پروژه های طرح آبیاری دشت سیستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و با هدف آبادانی دشت سیستان انجام می شود.

وی افزود: طرح آبیاری به 46 هزار هکتار از اراضی دشت سیستان با لوله در راستای افزایش راندمان آبیاری با مهار حق آبه های هیرمند در چاه نیمه ها، تثبیت جمعیت در مناطق اجرای پروژه، افزایش تولید، اشتغالزایی مؤثر و درنهایت، افزایش درآمد و رفاه روستاییان از جمله مزایای بزرگ این طرح محسوب می شود که تحقق آنها نقش به سزایی در توسعه و رشد منطقه دارد.

زارع تصریح کرد: همزمان با اجرای نظام بهره برداری در این طرح بزرگ، دفتر نظام بهره برداری همکاری خود را با مجری طرح در قالب طراحی، ایجاد، استقرار و توانمندسازی نظام های بهره برداری در حوزه عملیاتی پروژه های طرح آبیاری دشت سیستان آغاز کرد.

مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی عنوان کرد: در راستای دستیابی به اهداف این طرح ملی اقداماتی از جمله برگزاری بالغ بر 110 نشست هم اندیشی با مدیران و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی، بخشداران، فرمانداران و … شهرستان های محدوده طرح، انتخاب 302 نفر به عنوان آبیار و 29 نفر سرآبیار، برگزاری 17 مجمع عمومی و انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از نحوه آبیاری اراضی 46 هزار هکتاری دشت سیستان

جزییات جدید از نحوه آبیاری اراضی 46 هزار هکتاری دشت سیستان