مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-05سياسي

سردار نقدی: دعوت کنندگان به عدم مشارکت در انتخابات به دنبال نابودی ایران هستند


آن کسی که می گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است و اگر مردم پای صندوق نیایند باید تابع تصمیمی باشند که دیگران برای آنها گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ​سردار ایران هستند و ما و همه بیدار گران در سراسر دنیا مدیون این شهدا هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه شهدای 15 خرداد، گفت: امام فرمود من 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم و این نشانه ای برای مردم است که راه را گم نکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: شهدای 15 خرداد با شعار حکومت اسلامی و حاکمیت دین راهی بود که شهدای 15 خرداد با خون خود آغاز کردند و زنجیره شهدای 1343 تا 1357 به دنبال همین راه بودند.

سردار نقدی گفت: بعضی ها تصور می کنند حاکمیت دینی با حاکمیت مردمی متناقض است در حالی که راه شهدا 15 خرداد، جمهوری اسلامی بود و امام فرمودند؛ میزان رای ملت است و ملت اسلام را می خواهند و امام بارها تاکید کردند جمهوریت و اسلامیت باید در یک نظام قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: بعضی از نزدیکان امام می گویند هدف امام تشکیل جمهوری اسلامی است نه حکوکت اسلامی، در صورتی که هدف امام و شعار مردم درقیام 15 خرداد تشکیل حکومت اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: دعوت کنندگان به عدم مشارکت در انتخابات به دنبال نابودی ایران هستند

سردار نقدی: دعوت کنندگان به عدم مشارکت در انتخابات به دنبال نابودی ایران هستند