مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-05بين الملل

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره فاجعه گور جمعی کانادا شد


کارشناسان سازمان ملل از دولت کانادا درخواست کردند تا هرچه سریع تر تحقیقات کاملی درباره فاجعه کشف گور جمعی حاوی بقایان اجساد 215 کودک بومی در مدرسه شبانه روزی «بریتیش کلمبیا» انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال کشف یک گور جمعی حاوی بقایای اجساد دست کم 215 کودک بومی در یک مدرسه شبانه روزی سابق در استان بریتیش کلمبیا کانادا، 9 کارشناس سازمان ملل از اتاوا درخواست کردند تا تحقیقات کاملی در این خصوص انجام دهد.

چندی پیش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش کرد که یک گور جمعی حاوی بقایای اجساد دست کم 215 کودک بومی که برخی از آن ها حدود سه سال سن داشتند، در محوطه یک مدرسه شبانه روزی کاتولیک در استان بریتیش کلمبیا کانادا پیدا شده است.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش کرد، کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل به دنبال انتشار این خبر از دولت کانادا و واتیکان درخواست کردند که هرچه سریع تر تحقیقات کاملی در این خصوص انجام دهند.

گور جمعی فوق هفته گذشته با استفاده از رادارهای قابل نفوذ به زمین و زمانی کشف شد که یک کارشناس کانادایی در حال تحقیق و بررسی درباره محلی بود که زمانی مدرسه شبانه روزی مردم بومی شهر کملوپس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره فاجعه گور جمعی کانادا شد

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره فاجعه گور جمعی کانادا شد