مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-05سياسي

مردم سالاری دینی موجب سربلندی ملت و ناامیدی دشمنان می شود


انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم است و سبب اقتدار و امنیت و منافع کشور در جهان می شود و مهمترین مجرای حاکمیت مردم سالاری دینی است که موجب سربلندی ملت و ناامیدی دشمنان می شود.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم است و سبب اقتدار و امنیت و منافع کشور در جهان می شود و مهمترین مجرای حاکمیت مردم سالاری دینی است که موجب سربلندی ملت و ناامیدی دشمنان می شود.

محمد رزم امروز در مراسم صلح و سازش(خون صلح، خون بس) در روستای شهنه از توابع بخش فیروز آباد شهرستان سلسله با تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یوم الله 15 خرداد اظهار کرد: صلح و سازش سنت حسنه ، خداپسنده و دیرینه مردم غرب کشوراست که ریشه در مذهب، ملیت و اعماق جان و دل مردم عشایر لرستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام دارد.

وی با بیان اینکه آیات متعدی در خصوص صلح وسازش و بخشش وارد شده است، بیان کرد: نتیجه این صلح وسازش سبب اتحاد، وحدت، انسجام و همدلی مردم این دیار می شود.

رزم با بیان اینکه مردم غرب کشور اهل گذشت، برادری و فداکاری هستند، اظهار کرد: اولیای دم با شجاعت، فداکاری، قداست و بزرگواری گذشت کردند.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه معتمدین و مصلحین تلاش می کنند کینه، نفاق و دشمنی از بین برود، گفت: عفو و بخشش تاجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری دینی موجب سربلندی ملت و ناامیدی دشمنان می شود

مردم سالاری دینی موجب سربلندی ملت و ناامیدی دشمنان می شود