مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-05فرهنگي

آقایان کاندیدا لطفاً صریح بفرمایید!


رییس جشن مستقل سینمای مستند ایران با انتقاد از نامزدهای ریاست جمهوری در بی توجهی به مقوله فرهنگ و سینما، اعلام کرد: با افتخار به سینماگران و مستندسازان مژده­ برپایی جشنی را می­ دهم که فارغ از هر هنگامه و ماجرایی می ­خواهد جلوه­ گاهی برای آثار ارزشمند .

- رییس جشن مستقل سینمای مستند ایران با انتقاد از نامزدهای ریاست جمهوری در بی توجهی به مقوله فرهنگ و سینما، اعلام کرد: با افتخار به سینماگران و مستندسازان مژده­ برپایی جشنی را می­ دهم که فارغ از هر هنگامه و ماجرایی می ­خواهد جلوه­ گاهی برای آثار ارزشمند سینماگران مستند ایران زمین باشد؛ اهالی هنر و فرهنگی که هم حرفه ­شان و هم خودشان، تا این جای کار و فعلاً، جایی در برنامه ­های انتخاباتی نامزدها ندارند.

مگر که گوشی بشنود و زبان به پاسخ گشوده شود.

شهرام درخشان در یاداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده با اشاره به برگزاری جشن سینمای مستند نوشته است: جشن دوازدهم مستند ایران، امسال درحالی برگزار خواهد شد که به دلیل فراگیری کرونا، درنگی یک ساله را پشت سر گذاشته است.

جشنی که قرار بود مطابق روال هرساله در میانه تابستان سال 99 برگزار شود مثل بسیاری از آیین ­ها، به تعویق افتاد و البته که امسال با تجربه ­اندوزی و عبرت­ آموزی، آیین پایانی ­اش را به تاریخ پانزدهم امرداد شاهد خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان کاندیدا لطفاً صریح بفرمایید!

آقایان کاندیدا لطفاً صریح بفرمایید!