مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-05سياسي

مصاحبه از 84 نامزد، برای رسیدن به فهرست شورای شهر تهران انجام شد


سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مصاحبه از 84 نامزد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از 8 صبح تا 8 شب انجام شد و از تعدادکل دعوت شده ها 82 نفر درجلسات مصاحبه حاضر شدند.

- ، امیرابراهیم رسولی سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت لیست ائتلاف برای شورای شهر تهران، گفت: مصاحبه از 84 نامزد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از 8 صبح تا 8 شب انجام شد و از تعدادکل دعوت شده ها 82 نفر درجلسات مصاحبه حاضرشدند.

وی با اشاره به کیفیت جلسات مصاحبه، گفت: این جلسات گرچه برای هر نامزد فشرده بود، اما در جوی صمیمی، هر کدام به ارائه رزومه خود و انگیزه کاندیداتوری خویش پرداختتند و اعضای شورا نیز سوالات و شبهات خود را مطرح می کردند.

این فرآیند گرچه کمی سخت بود، اما نامزدها با رضایت جلسه را ترک می کردند وهیچ حاشیه ای در برگزاری ایجاد نشد و امیدواریم دراین مسیر به شایسته ترین ها رسیده و یکی ازبهترین شوراها را تشکیل دهیم.

سخنگوی شورای ائتلاف افزود: درمصاحبه هیچ تفاوتی میان افراد قائل نشدیم و با همه یکسان برخورد شد و حتی آقایان سروری و چمران نیز مانند بقیه کاندیداها خود را در معرض سوال قرارداده و در فرآیند شرکت کردند.

رسولی در پایان گفت: نامزدهای شرکت کننده در مصاحبه طبق مصوبه شورا متعهد شدند چنانچه در لیست ائتلاف باشند در لیست دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه از 84 نامزد، برای رسیدن به فهرست شورای شهر تهران انجام شد

مصاحبه از 84 نامزد، برای رسیدن به فهرست شورای شهر تهران انجام شد