مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-05سياسي

قهر کردن و رأی ندادن مشکلی را حل نخواهد نکرد


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با قهر کردن و رأی ندادن مسئله ای حل نمی شود، برای حل مشکلات مردم باید در صحنه انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با قهر کردن و رأی ندادن مسئله ای حل نمی شود، برای حل مشکلات مردم باید در صحنه انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شنبه 15 خردادماه در مراسمی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد سال 1342 در مسجد جامع شهر اسدآباد که با حضور مسئولان و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: همه باید خود در انتخابات شرکت کرده و خانواده و اطرافیان را برای رأی دادن دعوت کنند ضمن اینکه افراد صاحب نفوذ و روحانیت برای دعوت از مردم برای حضور پررنگ در پای صندوق های رای نقش مؤثرتری دارند.

امام جمعه شهر همدان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه نظام غیراسلامی نظام شرک آلود است، افزود:باید حاکمیت اسلامی باشد تا شرایط اجتماعی مساعدی را برای تربیت جامعه انسان ها بتواند فراهم کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) برای به قدرت رسیدن و رهبر شدن قیام نکردند بلکه برای تحقق اسلام در جامعه قیام کردند، ادامه داد: امام راحل در بازگشت از تبعید و در ابتدای سخنرانی های خود در بهشت زهرا اقتصاد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر کردن و رأی ندادن مشکلی را حل نخواهد نکرد

قهر کردن و رأی ندادن مشکلی را حل نخواهد نکرد