مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-05سياسي

اجرای نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر توسط ایسپا


رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا وابسته به سازمان جهاددانشگاهی تاکنون هشت موج نظرسنجی در سطوح ملی و استانی توسط تیم پرسشگری مجرب، - ایسنا/بوشهر رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا وابسته به سازمان جهاددانشگاهی تاکنون هشت موج نظرسنجی در سطوح ملی و استانی توسط تیم پرسشگری مجرب، تیم ورود داده ها و ارزیابی نتایج اجرا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی بوشهر، علی احمدی زاده در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از شهریورماه سال 99 تاکنون، هفت موج به شکل تلفنی و یک موج به شکل حضوری در شهرها و روستاهای استان در خصوص مشارکت مردم و آرای کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری اجرا شده است.

وی افزود: در این دوره نظرسنجی ریاست جمهوری، نظرسنجی های انتخاباتی از شهریور 99 به صورت خویش فرمایی در 7 موج توسط ایسپا آغاز شد که اولین نظرسنجی به صورت حضوری در استان بوشهر از نهم خرداد ماه اجرا شده و در حال حاضر موج نهم در حال اجرا است.

رییس جهاددانشگاهی بوشهر خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده با حضور پرسشگران مجرب و تیم افکارسنجی تا شب انتخابات چندین موج نظرسنجی در مرکز استان و شهرها و روستاهای بوشهر به شکل حضوری اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر توسط ایسپا

اجرای نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر توسط ایسپا