مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-05ورزشي

روسیه میزبان مسابقات قهرمانی مردان جهان در والیبال


فدراسیون جهانی والیبال پس از تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) اعلام کرد روسیه میزبان قطعی مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال 2022 است.

- فدراسیون جهانی والیبال پس از تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) اعلام کرد روسیه میزبان قطعی مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال 2022 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد پس از تایید وادا مبنی بر اینکه پس گرفتن میزبانی این مسابقات از روسیه یا تغییر میزبانی به کشوری دیگر از نظر قانونی و عملی غیرممکن است، روسیه را میزبان قطعی مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال 2022 معرفی کرد.

در همین حال فدراسیون جهانی اعلام کرده که با همکاری وادا جزییات مربوط به رای دادگاه داوری ورزش (CAS) درخصوص نمایش پرچم، سرود ملی، لباس فرم و سایر شناسه های روسیه در جریان این مسابقات را اجرایی خواهد کرد و همچنان به رویکرد خود مبنی بر ورزش پاک (بدون دوپینگ) متعهد است.

بنا به حکم دادگاه داوری ورزش، روسیه برای دو سال (تا پایان 2022) نمی تواند از نام، پرچم و سرود خود در مسابقات ورزشی جهانی استفاده کند.

همچنین از میزبانی رقابت های مهم ورزشی در دو سال آینده محروم است.

با این حال CAS به ورزشکاران روس که در استفاده از مواد نیروزا نقشی نداشته و یا دوپینگ سازماندهی شده هم تیمی های خود را مخفی نکرده اند، اجازه داد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه میزبان مسابقات قهرمانی مردان جهان در والیبال

روسیه میزبان مسابقات قهرمانی مردان جهان در والیبال