مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-05سياسي

آغاز تزریق واکسن ایران برکت به داوطلبان از 20 خرداد


تاکنون در استان های تهران و البرز برای 10 هزار و 500 داوطلب در قالب مرحله سوم تست انسانی، تزریق انجام شده است.

- مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن کووایران برکت گفت: چهار شهر شیراز، اصفهان، مشهد و بوشهر در روزهای آتی وارد فاز مطالعاتی واکسن کوو ایران برکت خواهند شد و تزریق به داوطبان این شهرها از 20 خرداد آغاز می شود.

حسن جلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: هشت هزار داوطلب در این مناطق وارد طرح مطالعاتی این واکسن خواهند شد که به این ترتیب، تزریق دوز اول به داوطلبان مرحله سوم تست انسانی به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: تاکنون در استان های تهران و البرز برای 10 هزار و 500 داوطلب در قالب مرحله سوم تست انسانی، تزریق انجام شده است.

جلیلی، سن داوطلبان مرحله سوم تست انسانی را بین 18 تا 75 سال اعلام کرد و افزود: روش ثبت نام داوطلبان از طریق سامانه 4030 یا آی گپ انجام می شود و داوطلبان پس از انجام آزمایشات و در صورت داشتن شرایط لازم، وارد این طرح مطالعاتی می شوند.

جلیلی با اشاره به اینکه از چند روز قبل فاز صنعتی تولید این واکسن آغاز شده است، گفت: طبق جدول زمان بندی حدود یک میلیون دوز را تاکنون تولید کردیم و منتظر هستیم تا پس از طی مراحل قانونی و گرفتن مجوزهای لازم در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق واکسن ایران برکت به داوطلبان از 20 خرداد

آغاز تزریق واکسن ایران برکت به داوطلبان از 20 خرداد