مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-05پزشكي

کاهش 70 درصدی آمار بستری کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از کاهش 70 درصدی آمار بستری های کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد و متذکر شد: همچنان خطر بروز پیک بعدی این بیماری وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از کاهش 70 درصدی آمار بستری های کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد و متذکر شد: همچنان خطر بروز پیک بعدی این بیماری وجود دارد.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه با توجه به توصیه های اکید در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، هنوز بسیاری از مردم نسبت به این امر بی توجهی نشان می دهند.

وی گفت: استفاده از ماسک به شدت کاهش پیدا کرده و شرکت در تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در حال افزایش است، در حالی که هنوز مرگ ناشی از کرونا در شهرستان اهر تمام نشده و هر روز تعدادی از مردم به دلیل بروز عوارض بیماری بستری می شوند.

وی از همشهریان خواست تا در تعطیلات چند روز آینده، حتما از تجمع در فضاهای سربسته خودداری کرده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در صورت هرگونه بروز علائم مربوط به بیماری کروناویروس، بلافاصله با مرکز سلامت محل سکونت خود تماس بگیرید.

میرزاپور گفت: از بدو شیوع بیماری کرونا تاکنون در این شهرستان 8237 مورد کرونا مثبت شناسایی شده است که از این تعداد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی آمار بستری کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر

کاهش 70 درصدی آمار بستری کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر