مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-05بين الملل

تظاهرات مجدد در مینیاپولیس در پی قتل یک سیاهپوست دیگر


رسانه های آمریکایی گزارش کردند، در همان روزی که مقام های این کشور برای پاکسازی منطقه محل قتل جورج فلوید در شهر مینیاپولیس اقدام کردند، یک مرد سیاهپوست دیگر نیز در این شهر با شلیک یک مامور امنیتی به قتل رسید.

- رسانه های آمریکایی گزارش کردند، در همان روزی که مقام های این کشور برای پاکسازی منطقه محل قتل جورج فلوید در شهر مینیاپولیس اقدام کردند، یک مرد سیاهپوست دیگر نیز در این شهر با شلیک یک مامور امنیتی به قتل رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه شبکه الجزیره، این مرد سیاهپوست به قتل رسیده تحت عنوان وینستون بوجی اسمیت، 32 ساله و پدر سه فرزند توسط کاربران توییتر و شلی هاپکینز شریک زندگی وی شناسایی شد.

اسمیت در ضمن تلاش مقام ها برای دستگیر کردنش به قتل رسید و به گفته مقام ها از بابت تملک غیرقانونی یک سلاح گرم تحت تعقیب بود.

سرویس امنیتی مارشال آمریکا در بیانیه ای اسمیت را متهم کرد به اینکه پیش از شلیک مامور این سرویس به او در محله آپتون شهر مینیاپولیس، سلاح گرم بیرون کشیده و شلیک کرده بود.

در پی وقوع این قتل جمعیت معترضان در منطقه تجمع کرده و با فریاد کشیدن با پلیس تقابل پیدا کردند و یک سطل آشغال را به آتش کشیدند.

به گفته پلیس پنجره های برخی مغازه ها شکسته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مجدد در مینیاپولیس در پی قتل یک سیاهپوست دیگر

تظاهرات مجدد در مینیاپولیس در پی قتل یک سیاهپوست دیگر