مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-05سياسي

ورامین با نام شهدای 15 خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می شود


رییس ستاد 15 خرداد استان تهران گفت: بعد از 58 سال از قیام 15 خرداد ورامین، فرهنگ ولایتمداری در این منطقه هنوز با اقتدار جریان دارد.

- ایسنا/تهران رییس ستاد 15 خرداد استان تهران گفت: بعد از 58 سال از قیام 15 خرداد ورامین، فرهنگ ولایتمداری در این منطقه هنوز با اقتدار جریان دارد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر شنبه 15 خرداد ماه ، به مناسبت قیام تاریخی 15 خرداد در جمع خانواده معظم شهدا شهرستان ورامین بیان کرد: امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید از مردم شهرستان ورامین تجلیل کردند ، این مدال افتخار برای دیار 15 خرداد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهدای 15 خرداد به این دیار هویت بخشیدند و این دیار با نام شهدای 15 خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروزه مردم قهرمان ورامین، همچون پدرانشان اگر رهبری اجازه بدهد، دوباره به میدان می آیند و از کسی هم ترسی ندارند و از ولایت و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم دیار 15 خرداد نگذاشته اند که دشمنان در این عصر کنونی روحیه جهادی جوانان و مردم انقلابی این دیار را بگیرد.

محمودی یادآور شد: عظمت امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای 15 خرداد و شهدای مظلومی است که با نثار خون پاک خود، از ولایت و مرجعیت و آزادی و آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین با نام شهدای 15 خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می شود

ورامین با نام شهدای 15 خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می شود