مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-05سياسي

مردم پرشورتر از گذشته در مراسمات 15 خرداد استان تهران شرکت کردند


رییس ستاد 15 خرداد استان تهران گفت: مردم پرشورتر از گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم 15 خرداد شرکت کرده و یاد آن عزیزان را زنده نگاه می دارند.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی رییس ستاد 15 خرداد استان تهران عصر شنبه 15 خرداد ماه در مراسم پنجاه و هشتمین سالگرد شهدای قیام 15 خرداد سال 1342 که در گلزار شهدای 15 خرداد جاده خاوران تهران برگزار شد ، طی سخنانی در این مراسم گفت: حضور مردم انقلابی بر سر مزار شهدای قیام 15 خرداد، آن هم بعد از گذشت 58 سال از شهادت آنان بیانگر ولایتمداری و فهم بالای ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار و مومن ایران اسلامی روزگار خود را در انتظار و آرزوی فرج و تشکیل آن حکومت سراسر عدل سپری می کنند ، ادامه داد: در قیام 15 خرداد سال 1342 کسی به دنبال پست و مقام نبود و منافع شخصی در این قیام اصلا معنا نداشت.

رییس ستاد 15 خرداد استان تهران با اشاره به اینکه رژیم پهلوی حتی اجازه نداد خانواده شهدای آن حادثه مجلس عزایی برای عزیزانشان برگزار کنند ، اظهار کرد: حتی اجازه پوشیدن لباس مشکی هم نداشتند ؛ آن روز دشمنان اجازه ندادند برای آن شهدا مراسمی برگزار شود اما چون عزت و ذلت به دست خداوند است امروز ما می بینیم ملت شهیدپرور ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار تهران با حضور جهادی در مراسم 15 خرداد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پرشورتر از گذشته در مراسمات 15 خرداد استان تهران شرکت کردند

مردم پرشورتر از گذشته در مراسمات 15 خرداد استان تهران شرکت کردند