مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-05اقتصادي

متولی رمزارزها در کشور مشخص می شود؟


هر چند در طول سال های گذشته میزان جذابیت بازار رمزارزها برای بسیاری از افراد جامعه به شکل تصاعدی افزایش یافته اما به نظر می رسد هنوز تکلیف برخی اصول قانونی آن در ایران مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود آنکه آمارهای غیررسمی از افزایش قابل توجه تعداد ایرانیانی که به بازار رمزارزها ورود کرده اند حکایت می کند اما در عمل، هنوز نه وضعیت قانونی یا غیرقانونی بودن معامله این ارزها در کشور شفاف شده، نه صرافی مجازی از سوی بانک مرکزی برای فعالیت در این حوزه معرفی می شود و نه حتی با وجود وضع برخی قوانین، وضعیت استخراج این ارزها به شکل شفاف بیان شده است.

با توجه به تمام این مسائل، اعضای اتاق بازرگانی ایران در جلسه شورای راهبری بهبود مستمر محیط کسب وکار به بیان نظرات خود در این رابطه پرداختند و از دولت خواستند، شرایط را برای وضع قوانین و شفاف سازی عملکرد در این حوزه فراهم کند.

فرصت ارزهای دیجیتال از دست نرود جمشید نفر، رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران گفت: متاسفانه در 42 سال بعد از انقلاب، فرصت هایی را از دست دادیم.

اگر مقوله رمزارزها را فرصت بدانیم متاسفانه رفتار مناسب با آن را هنوز پیدا نکرده ایم و احتمال دارد در این مورد نیز مانند گذشته عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی رمزارزها در کشور مشخص می شود؟

متولی رمزارزها در کشور مشخص می شود؟