مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 14:352021-06-05ورزشي

حضور 2 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در پارالمپیک توکیو


رییس اداره ورزش شهرستان بویراحمد گفت: دو ورزشکار از کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات پارالمپیک توکیو حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در آیینی با حضور مسئولان تربیت بدنی بویراحمد ، پیشکسوتان و اعضای باشگاه های هیئت کوهنوردی، دفتر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بویر احمد در مجتمع ورزشی کوثر در بلوار رجای یاسوج راه اندازی شد.

 رییس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی بویراحمد در این آیین گفت: هم اکنون 14 باشگاه کوهنوردی با هزار700عضو و15 مربی ملی در بویراحمد فعالیت می کنند .

زریر حسین زاده ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و روایی رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد  گفت: برگزاری 10 همایش کوهپیمایی، درختکاری حاشیه شهر، پیگیری تخریب جنگل های یاسوج ،توزیع بیش از 10 هزار پرس غذا بین زلزله زدگان سی سخت و نشست های هم اندیشی با سازمان های امداد و نجات از مهمترین فعالیت های هیئت کوهنوردی بویراحمد در 5 ماهه گذشته است.

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد هم گفت: از جمله مهم ترین رسالت کوهنوردان  فتح قله های انسانیت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست است.

 مهدی روایی گفت :  2 سهمیه در مسابقات جهانی پاراالمپیک ریو در رشته های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه توسط ورزشکاران شهرستان بویراحمد اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در پارالمپیک توکیو

حضور 2 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در پارالمپیک توکیو