مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-05اجتماعي

توانمندسازی 140 زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از توانمند سازی140 زن سرپرست خانوار و دختر خود سرپرست زیرپوشش بهزیستی خبرداد و گفت: طرح های خودکفایی، اشتغال و توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش از جمله برنامه های بهزیستی است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: طرح آماده سازی شغلی این زنان به دنبال برنامه های توانمندسازی و به شکل تک نفره است که فرد ابتدا آموزش های کارآفرینی، کسب و کار، فنی حرفه ای و آشنایی با قوانین کار را دریافت می کند و سپس پروژه ای را تعریف کرده و بر اساس طرح مبالغی تحت عنوان سرمایه کار به شکل بلاعوض دریافت می کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از توانمند سازی140 زن سرپرست خانوار و دختر خود سرپرست مورد حمایت بهزیستی خبر داد و گفت: طرح های خودکفایی، اشتغال و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از جمله برنامه های بهزیستی است که می تواند بخشی از سنگینی فشارهای اقتصادی بر دوش خانواده ها را کاهش دهد تا به همان نسبت آسیب های اجتماعی نیز کاهش یابد.

وی به بیمه تامین اجتماعی و جسمی زنان سرپرست خانوار به منظور ارتقای سطح سلامت زنان خانواده های تحت پوشش از دیگر برنامه های حمایتی است که برای زنان سرپرست خانوار اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی 140 زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی

توانمندسازی 140 زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی