مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-05اجتماعي

12 سال تلاش دانش آموز در 4 ساعت سنجیده می شود!/ رییس جمهور موفق از نگاه دانش آموزی


رییس کنگره فاطمی بسیج دانش آموزی گفت: کنکور، بزرگترین نارسایی سیستم آموزش و پرورش ما هست که 12 سال تلاش و تحصیل دانش آموز تنها در 4 ساعت و فقط با مهارت تست زنی سنجیده می شود.

- یگانه نادری رییس کنگره فاطمی بسیج دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت فعلی آموزش و پرورش، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت فعلی آموزش و پرورش به دلایل مختلف مناسب نیست که مهم ترین آن، نوسازی نشدن نیروهای ضعیف مدیریتی در وزارت و اداره کل است که خود نتایج منفی به دنبال دارد و و در نهایت، افت و خیزها و آسیب های زیرساختی آموزش و پرورش متوجه دانش آموزان خواهد شد.

وی به ذکر مثالی پرداخت و افزود: آموزش و پرورش شبیه یک درختی است که دچار آفات زیادی شده و اگر این آفات از بین نروند، به میوه های آن که دانش آموزان هستند، آسیب جدی وارد می کند.

* کیفیت آموزش در کشور ما کاهش پیدا کرده است نادری با بیان اینکه کیفیت آموزش در کشور ما کاهش پیدا کرده است، افزود: فقط این نهاد بر بُعد آموزش محض تأکید می کند و لفظ پرورش گویا جایگاه کمتری در این نهاد دارد.

وی درباره و شکوفایی استعداد آنها باشد ، اشاره کرد.

* کنکور، بزرگترین نارسایی سیستم آموزش و پرورش است  رییس کنگره فاطمی بسیج دانش آموزی، عدم فراگرفتن مهارت تفکر کردن توسط دانش آموزان ، عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 سال تلاش دانش آموز در 4 ساعت سنجیده می شود!/ رییس جمهور موفق از نگاه دانش آموزی

12 سال تلاش دانش آموز در 4 ساعت سنجیده می شود!/ رییس جمهور موفق از نگاه دانش آموزی