مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-05سياسي

مناظره نخست، روحانی و جهانگیری را ازلاک سکوت بیرون می آورد؟


  مناظره اول تمام شد و باید دید آیا حسن روحانی رییس جمهوری و اسحاق جهانگیری سخن خواهند گفت تا عبدالناصر همتی بار دولت را به دوش نکشد؟ - عصر ایران؛ مهرداد خدیر- اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری میان 7 کاندیدای تأیید شده را می توان صریح تر و چالشی تر از آنچه تصور می شد، توصیف کرد.

هر چند حضور 7 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نگاه اول یادآور غیبت کاندیداهایی چون علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری بود که حذف آنها ناباورانه تر از دیگران بود و در گستره ای وسیع تر غیبت محمود احمدی نژاد، علی مطهری، عباس آخوندی، مصطفی تاج زاده،سعید محمد و شماری دیگر را نیز می توان متذکر شد و از نام هایی چون زهرا شجاعی و عزت الله ضرغامی هم نمی توان غفلت کرد اما مناظره بین 7 نامزد برگزار شد: محسن رضایی، عبدالناصر همتی ابراهیم رییسی، محسن مهرعلیزاده، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی .

اوج اصطکاک و برخورد را در مواجهه مهرعلیزاده و ابراهیم رییسی از یک طرف و عبدالناصر همتی و محسن رضایی از سوی دیگر می توان جُست.

آنجا که مهرعلیزاده تحصیلات رییسی را زیر سؤال برد و با اشاره به ترک تولیت آستان قدس رضوی برای انتخابات ریاست جمهوری و ریاست قوه قضاییه و کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در عین ریاست قوه قضاییه گفت: مردم می گویند شما سندروم پُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره نخست، روحانی و جهانگیری را ازلاک سکوت بیرون می آورد؟

مناظره نخست، روحانی و جهانگیری را ازلاک سکوت بیرون می آورد؟