مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 23:252021-06-05بين الملل

عملیات الحشد الشعبی علیه مخفیگاه های داعش


مرکز اطلاع رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد که نیرو های این سازمان امروز در جنوب سامراء شش مخفیگاه عناصر داعش را منهدم و ضمن توقیف مهمات آن ها یکی از این تروریست ها را کشته و یکی دیگر را زخمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مرکز اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که امروز شنبه یک تروریست داعشی را به هلاکت رسانده و شش مخفیگاه این گروهک تروریستی را در جنوب شهر سامراء منهدم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، این مرکز در بیانیه ای گفت: واحدی از نیرو های تیپ41 الحشد الشعبی با همکاری نیرو های امنیتی به پیگرد عناصر داعش در منطقه السراء در ناحیه یثرب ادامه دادند و توانستند بیش از شش مخفیگاه را منهدم و یکی از تروریست ها رابه هلاکت رسانده و یکی دیگر را هم زخمی کنند.

در این بیانیه آمده است: نیرو های الحشد الشعبی همچنین یک کمربند انفجاری و چندین بمب دستی متعلق به تروریست ها را در این عملیات کشف و ضبط کردند و عملیات همچنان ادامه دارد.

سامراء در استان صلاح الدین به مرکزیت تکریت در 175 کیلومتری بغداد است.

مرقد های مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) در سامراء قرار دارد.

از زمان آزادسازی شهر موصل در ژوئن 2017 و پایان خلافت ادعای داعش، بسیاری از عناصر تروریستی با فرار از شهر در مناطق بیابانی و کوهستانی عراق مخفی شده و هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات الحشد الشعبی علیه مخفیگاه های داعش

عملیات الحشد الشعبی علیه مخفیگاه های داعش