مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-06سياسي

مشکلات کنونی نباید مانع حضور ما در پای صندوق های رأی شود


یکی از وظایف ما در شرایط بحرانی کنونی حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح است، نباید مشکلات و معضلاتی که با آن مواجه هستیم مانع حضور ما بشود و البته در کنار حضور باید رأی به اصلح داد و انتخاب اصلح داشت و این موضوعی است بین ما و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در دانشکده افسری امیرالمؤمنین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرایط امام خمینی به پیامبر اسلام(ص) شباهت داشت، اظهار داشت: خداوند به پیامبر اکرم(ص) می فرماید ترفندها و توطئه های دشمنان را به یاد بیاور که تلاش کردند تا انقلاب تو شکست بخورد.

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به توطئه ها و فشارهای کفار بر روی پیامبر اکرم(ص) و مسلمانان، افزود: علیرغفم توطئه های دشمنان اما پیامبر اسلام(ص) همواره در بین مردم محبوب تر می شد، در نهایت تصمیم به شهادت ایشان گرفتند اما در لیله المبیت با فداکاری امام علی(ع) این توطئه خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: همان فشارها و دشمنی ها و توطئه هایی که علیه پیامبر اکرم(ص) وجود داشت علیه امام خمینی نیز شکل گرفت، در پانزده خرداد که امام خمینی شبانه از منزل خود ربوده شد و به تهران برده شدند قیام پانزده خرداد شکل گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کنونی نباید مانع حضور ما در پای صندوق های رأی شود

مشکلات کنونی نباید مانع حضور ما در پای صندوق های رأی شود