مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-06سياسي

نظارت اصلی بر انتخابات توسط مردم انجام می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نظارت اصلی بر انتخابات توسط مردم انجام می شود.

- حسین خوش اقبال در گفتگو با در رابطه با انتخاب و حق انتخاب است، به دست گرفته و در این مقطع حساسیت خود را در تعیین سرنوشت و انتخاب آگاهانه نشان دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یأس دشمنان و دفاع از آرمان های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر، حضور آگاهانه و عالمانه در انتخابات ضروری است.

وی با بیان اینکه نظارت اصلی در انتخابات با توجه به جایگاهی که قانون اساسی و انتخابات مشخص کرده در دست خود مردم است، خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه نظام به مردم و جایگاه آن ها اعتماد و اعتقاد دارد، لذا اولین نظارت کننده مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: تاکنون با توجه به هماهنگی و هم دلی که بین هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات این استان بوده روند مثبتی برای انتخابات در پیش است.

خوش اقبال گفت: با توجه به بینش و آگاهی مردم در رابطه با رعایت قانون و ضوابط انتخابات، کمترین تخلفات تاکنون گزارش شده ولی برای جلوگیری از اجحاف در حق کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا نظارت ها همچنان به صورت جدی در استان کرمانشاه در حال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت اصلی بر انتخابات توسط مردم انجام می شود

نظارت اصلی بر انتخابات توسط مردم انجام می شود