مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-06سياسي

فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تعطیل/ اهدای خون یادمان نرود


مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: همشهریان با توجه به اینکه امروز، (15 خرداد) تعطیل هم است، می توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

- پژمان صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: این نکته را نباید هیچگاه از یاد ببریم که اهدای خون، اهدای زندگی است؛ امسال با شروع بیماری کاهش پیدا کند در حالیکه نیاز بیماران به خون و فراورده های خونی هیچ کاهشی را نشان نمی دهد.

وی با اشاره به مناسبت امروز، شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: شهروندان امروز با توجه به اینکه تعطیل هم است می توانند برای اهدای خون با در دست داشتن کارت ملی به سازمان انتقال خون واقع در بلوار بنت الهدی روبه روی فرمانداری کرمانشاه تا ساعت 19 مراجعه کنند.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه اضافه کرد: از هر اهدا خون سه نوع فرآورده تهیه می شود که می تواند جان سه بیمار نیازمند خون را نجات دهد.

وی در خصوص شرایط اهدا کنندگان، گفت: هر اهداکننده با حداقل سن 18 و حداکثر 60 سال، آقا هر سه ماه یک بار و خانم هر چهار ماه یک بار در طول سال، می توانند خون اهدا کنند.

صالحی فر اضافه کرد: اهداکننده با مراجعه به سازمان اهدای خون توسط پزشک معاینه می شوند و اگر برای اهدای خون مشکلی نداشته باشند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وارد مرحله اهدای خون می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تعطیل/ اهدای خون یادمان نرود

فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تعطیل/ اهدای خون یادمان نرود