مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-06سياسي

خجسته: مردم تفاوت حقانیت و سیاه نمایی را می دانند


امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مناظره امروز، اینکه برخی از نامزد ها به جای اینکه پاسخ دقیق و شفاف به سوالات کارشناسی شده، - نماینده مجلس تصریح کرد: یقینا ملت شریف ایران تفاوت میان حقانیت، سیاه نمایی و مظلوم نمایی را می دانند؛ نامزد هایی که به منظور تخریب شخصیت نامزد های دیگر و فضای مناظره وارد میدان شدند نزد مردم جایگاهی نداشته و روسیاه خواهند بود.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مناظره امروز، اینکه برخی از نامزد ها به جای اینکه پاسخ دقیق و شفاف به سوالات کارشناسی شده، به دنبال تخریب و افترا هستند، به این معناست که تنها هیچ برنامه ای برای رونق کشور در تمام عرصه ها ندارند و در حقیقت خود را پاسخگوی مردم نمی دانند.

وی افزود: آقای رییسی ضمن اینکه همواره به فکر مردم و به ویژه قشر مستضعف جامعه بوده اند، برای گشایش در امور اقتصادی و تولید علاوه بر اینکه برنامه های کاملی دارند، در جهت کاهش مشکلات جاری کشور همت و غیرت مضاعف دارند.

صفاتی که در برخی مسوولان دیده نمی شود.

خجسته بیان کرد: همینکه آقای رییسی در مقابل سیاه نمایی و تخریب که از سوی جناح مخالف مطرح شد، سکوت و توجه خود را معطوف به پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجسته: مردم تفاوت حقانیت و سیاه نمایی را می دانند

خجسته: مردم تفاوت حقانیت و سیاه نمایی را می دانند