مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-06سياسي

حضور مردم پای صندوق های رأی دشمن را ناامید می کند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد، گفت: برگزاری انتخابات باشکوه تحریم ها را بی اثر خواهد کرد.

- مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اشاره به اهمیت انتخاب شورای شهر کارآمد توسط مردم، گفت: یک شورای قدرتمند، شورایی است که هدف اساسی آن دفاع و صیانت از حقوق مردم بوده و برای تحقق این اصل خدا را ناظر بر اَعمال خود بداند.

نماینده مردم کرج در ادامه مردم را اصلی تری سرمایه کشور خواند و یادآور شد: حضور مردم پای صندوق های رأی موجب ارتقا اعتماد، عزت و اقتدار کشور است.

عسگری یادآور شد: دولتی که با رأی حداکثری کار خود را آغاز می کند سرمایه بزرگیبه نام حمایت مردمی دارد از این رو با اقتدار بیشتر در راستای رفع مشکلات مردم و مطالبات آن ها گام برمی دارد.

وی در بخش دیگری ارائه خدمات به مردم را وظیفه حکومت برشمرد و ادامه داد: اگر مردم نباشند حکومت معنایی نخواهد داشت از این رو مهمترین اصل برای هر حکومت سرمایه های انسانی آن کشور است.

عسگری با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای است که شرعی و عرفی بر دوش هر یک از ما قرار گرفته، اضافه کرد: مردم با انتخابی درست که با بررسی برنامه و سوابق کاندید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم پای صندوق های رأی دشمن را ناامید می کند

حضور مردم پای صندوق های رأی دشمن را ناامید می کند