مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-06سياسي

بازدید میدانی فرمانده سپاه بهمیی از شهر زلزله زده سی سخت


فرمانده سپاه بهمیی از شهر زلزله زده سی سخت بازدید میدانی به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهمیی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی از ساخت 4 واحد مسکونی توسط سپاه ناحیه بهمیی در شهر زلزله زده سی سخت خبر داد  سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: یکی از مأموریت های اصلی بسیج در حوزه بسیج سازندگی و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید، پشتیبانی ، موانع زدایی ها  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمیی تصریح کرد: سپاه از آنجایی که نگهبان دستاوردهای انقلاب است، در حوزه های بهداشتی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسالت بزرگ پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است، سپاه پاسداران بر خود لازم می داند تا در عرصه های محرومیت زدایی وارد شود.

وی گفت: تعداد 4 باب ساختمان که توسط معاونت سازندگی ناحیه بهمیی در حال ساخت است باید با نهایت کیفیت و تا قبل از شروع فصل سرما ساخته و در اختیار مردم آسیب دیده قرار گیرد.

فرمانده ناحیه بهمیی در پایان بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مردم آسیب دیده هر چه زودتر سرپناه داشته باشند و به روال عادی زندگی خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی فرمانده سپاه بهمیی از شهر زلزله زده سی سخت

بازدید میدانی فرمانده سپاه بهمیی از شهر زلزله زده سی سخت