مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-06سياسي

دوستی: مهرعلیزاده باید عذرخواهی کند/ درخواست مجدد جلیلی از همتی برای مناظره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، - در هشتمین جمهور گزیده ای از آخرین اخبار انتخابات و حواشی آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، به بازخوانی اخبار انتخابات می پردازد.

آخرین اخبار و حواشی پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی را از بیست و نهمین شماره ی هشتمین جمهور بخوانید.

واکنش صفحه اینستاگرام رهبری به مناظرات صفحه رسمی اینستاگرام رهبر انقلاب در آخرین پست خود به نقل از سخنان آیت الله خامنه ای در دیدار با نمایندگان مجلس، نوشت: هر وقت نامزد ها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد.

مهرعلیزاده باید عذرخواهی کند اسماعیل دوستی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در کلاب هاوس در واکنش به مطالب خلاف واقع محسن مهرعلیزاده در مناظره امروز که علیه آقای رییسی مطرح شد، گفت: آقای مهرعلیزاده باید از اصلاح طلبان و مردم و آقای رییسی بابت اظهارات امروزش عذرخواهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی: مهرعلیزاده باید عذرخواهی کند/ درخواست مجدد جلیلی از همتی برای مناظره

دوستی: مهرعلیزاده باید عذرخواهی کند/ درخواست مجدد جلیلی از همتی برای مناظره