مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-06سياسي

شأن انسان در تلاش برای رسیدن به کمال و سعادت است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه انسان باید مطیع اوامر خداوند و فرستادن وی باشد، گفت: شأن انسان در تلاش برای رسیدن به کمال و سعادت است.

- ، آیت الله رضا رمضانی ظهر یکشنبه در مراسم روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: بررسی زندگی نامه، نظام فکری، اخلاقی، عقیدتی و معرفتی ائمه معصومین (ع)، بسیار حائز اهمیت است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه نهضت بزرگ علمی از ویژگی های مهم دوران زندگی امام صادق (ع) بوده است، افزود: در جامعه دینی باید دانش دینی تعمیق پیدا کند و نگاه سطحی نسبت به دین وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی تنها به ظاهر دین توجه کرده و از باطن دین غافل شدند، تصریح کرد: همچنین عده ای به باطن دین توجه دارند و ظاهر آن را مورد غفلت قرار داده اند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه انسان ها باید به طور همزمان به جنبه های فردی و اجتماعی دین توجه داشته باشند، تاکید کرد: توجه به یک جنبه از دین درست نیست و جنبه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … بسیار مهم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اسلام یک دین جامع است و به جنبه ها و ابعاد مختلف زندگی بشریت توجه داشته و پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شأن انسان در تلاش برای رسیدن به کمال و سعادت است

شأن انسان در تلاش برای رسیدن به کمال و سعادت است