مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-06اقتصادي

یک جاده که مانع رشد 30 روستا و معدن شد


رییس شورای اسلامی روستای افضل آباد بخش شوسف نهبندان گفت: حدود 20 سال است که راه روستایی افضل آباد بخش شوسف ساخته شده اما با وجود اینکه دارای 30روستا و معادن بسیاری زیادی است متأسفانه 80 درصد آن مناسب نیست و مسئولان نسبت به بهسازی آن توجهی ندارند.

- علیرضا اردونی امروز درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه امروزه یکی از مهم ترین راه های پیشرفت و توسعه مناطق کم برخوردار اتصال راه ها است، اظهار داشت: راه روستایی افضل آباد بخش شوسف حدود سال 75 ساخته شده است.

وی ادامه داد: این راه مرکز بخش شوسف رو به مرز افغانستان متصل می کند و اکنون این راه روستایی از زیرساخت مناسبی برخوردار نیست.

به گفته وی این جاده یکی از پرترددترین راه های روستایی شهر نهبندان است که از بین ده ها روستای بزرگ و کوچک، همچنین معادن منیزیت،گرانیت و گچ عبور می کند.

رییس شورای اسلامی روستای افضل آباد بخش شوسف نهبندان خاطر نشان کرد: این جاده حد فاصل روستای ذهاب تا افضل آباد به طول تقریبی15 کیلومتر است که 80درصد آن ازبین رفته و مسئولان شهرستان نیز برای بهسازی قول مساعد داده اند اما هنوز اقدام مؤثری از سوی آنها انجام نشده است.

اردونی با تأکید براینکه بارها موضوع بهسازی این جاده را پیگیری کرده ایم، افزود: بازدیدهایی نیز توسط مسئولان انجام شده و معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جاده که مانع رشد 30 روستا و معدن شد

یک جاده که مانع رشد 30 روستا و معدن شد