مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-06حوادث

مرد جوان ایلامی همسرش را با چاقو به قتل رساند


فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی با همسرش بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: فردی به علت اختلافات خانوادگی همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی منجر به قتل در شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری 12 برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که فردی حدودا 35 ساله همسر خود را با سلاح سرد (ضربات چاقو) به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در جریان این قتل با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان و هدایت مرکز کنترل معاونت عملیات، طرح مهار در سطح استان صادر شد و ماموران انتظامی شهرستان سیروان، قاتل را در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل که با خودرو پراید قصد فرار داشت در محور های مواصلاتی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی با همسرش بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد جوان ایلامی همسرش را با چاقو به قتل رساند

مرد جوان ایلامی همسرش را با چاقو به قتل رساند