مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-06سياسي

توانمندی آیت الله رییسی اثبات شده است/ روحانی از مردم طلب حلالیت کند


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداها گفت: توانمندی آیت الله رییسی اثبات شده است و روحانی باید در روز آخر ریاست جمهوری از مردم طلب حلالیت و عفو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری ظهر امروز در جمع مردم ندارد و سرمایه مردم به کمتر از یک سوم کاهش پیدا کرده است.

رییس فراکسیون عدالت و رفع موانع کسب و کار از سینه سپر کردن آیت الله رییسی در یک ساله گذشته در سمت ریاست قوه قضاییه گفت و ادامه داد: چه کسی جرأت داشت برابر برادر رییس جمهور بایستد؟، چه کسی جرأت داشت مقابل دختر وزیر، پسر وزیر و داماد وزیر و فسادهایشان بایستد؟؛ در این شرایط بود که آیت الله رییسی مقابل این افراد برای گرفتن حق مردم ایستاد و بسیاری از سرمایه های کشور را پس گرفت و به دولت برگرداند.

مطهری خطاب به رییس جمهور گفت: روحانی باید در روز آخر ریاست جمهوری خود در رسانه و فضای مجازی از مردم طلب حلالیت و عفو کند.

وی در مورد مسؤولیت خطیر نمایندگی مردم ادامه داد: من به عنوان نماینده و صدای مردم مقابل فسادها در کشور ایستاده ام؛ شاید خیلی ها از حرف های من ناراحت شوند، اما وظیفه من ایجاب می کند که امانت دار مردم باشم، من برای احقاق حق مردم مقابل وزیر کشور و رییس جمهور هم ایستادم و نامه استیضاح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی آیت الله رییسی اثبات شده است/ روحانی از مردم طلب حلالیت کند

توانمندی آیت الله رییسی اثبات شده است/ روحانی از مردم طلب حلالیت کند