مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-06فرهنگي

پخش 6 مجموعه جدید نمایشی از شبکه های مختلف رادیو


اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، 6 مجموعه رادیویی جدید با موضوعات متنوع را برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش، فرهنگ، تهران، ورزش و جوان آماده کرده است.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه رادیویی نجواهای غمگین ایرانی به کارگردانی مهدی نمینی مقدم و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، هر روز ساعت 2:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 3 بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

این نمایش بر اساس کتاب جاده ی جنگ اثر منصور انوری توسط حامد مقدم تنظیم رادیویی شده است و داستان آن از روز سوم شهریور 1320 آغاز می شود و درباره دو قهرمان ایرانی است که در زمان حمله روس ها به ایران به مدت نه ساعت و به تنهایی با آنها مبارزه می کنند.

پرواز در خط عمود به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی مجید حمزه هر روز ساعت 8:15 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 13:30 روی آنتن رادیو ورزش می رود.

داستان این نمایش درباره شخصیتی به نام بهنام است که در مسابقات قهرمان کشوری سنگنوردی به دوستش ارژنگ می بازد و به فکر انتقام می افتد که رفاقت را به رقابتی سخت تبدیل می کند.

در این نمایش رادیویی ایوب آقاخانی، مونا صفی، امین بختیاری، امیر زنده دلان، راضیه مومیوند، شهریار حمزیان، سینا نیکوکار، بهادر ابراهیمی، محمدرضا قلمبر و نگین خواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 6 مجموعه جدید نمایشی از شبکه های مختلف رادیو

پخش 6 مجموعه جدید نمایشی از شبکه های مختلف رادیو