مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-06اقتصادي

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز


  از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

وی افزود: خودروهایی که قبل از تشدید محدودیت ها وارد استان شده و همچنین برخی از خودروهای دارای مجوز محورهای شمال را پرترافیک کرد.

سرپرست پلیس راه مازندران به ادامه ممنوعیت های تردد کرونایی در محورهای شمال ، تصریح کرد:  همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و نسبت به برگشت خودروها و اعمال قانون اقدام می کنند.

این مسؤول بیان کرد:   طی چهار روز گذشته تاکنون ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون 2هزار و 90 دستگاه خودرو و همچنین برگشت به مبدا یک هزار و 347 دستگاه خودرو اقدام کردند.

عبادی تصریح کرد: هرچه به ساعات پایانی نزدیک می شویم شاهد افزایش ترافیک هستیم که لازم است مردم زمان بازگشت را به گونه ای کنند تا درگیر صف های طولانی ترافیک نشوند.

وی در پایان گفت: تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز